Livet utan...

Hej jag kom just och tänka på lite saker typ som hur skulle livet vara utan lite saker som typ:
Familj:
Familj är nog det viktigaste som vi har här i världen. Alla behöver en familj!
Sin familj kan man alltid vända sig till och be om hjälp!
Även fast man bråkar med dem så gör man det av kärlek! Man menar inget illa!
Jag ÄLSKAR min familj!
Hoppas alla andra också gör det!!
Jag älskar min familj mest!
Vänner: 
Alla behöver minst en vän! Någon som är speciell för den!
Någongon som man kan berätta saker för och lita på!
Vänner är bland det finaste man kan få här i världen!
Vänner är inte något som man kan köpa man får den och får förtjäna det!
Jag älskar mina vänner sååå himla mycket!
Det finns inga bättre vänner man kan få!
Hoppas ni förstår det!
Mina vänner betyder väldigt mycket!
Musik:Se hela bilden
Jag brinner för musik! Det gör jag verkligen!
Det är väldigt viktigt för mig!
Jag har alltid med min Ipod vart jag än går!
det är så härligt att bara få sitta på bussen/tåget/tunnelbanan och bara sitta och lysna!
Visst är det?
Det tycker jag!
XOXO Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0