Jul!!

Godagens! ♥
Snart är det ju jul så jag ska snart börja köpa julklappar!
Jag tänkte ge lite roliga råd om saker som man kan ge till sina nära och kära! :)
Till sina äldre släkting kanske man vill ge lite mer gammel modiga klappar!
Så till min mormor tänkte jag ge ett väldigt fint smycke! (mamma och pappa donerade lite pengar)
Och till min morfar tänkte jag ge lite böcker för att han älskar att läsa! :)
Till mina föräldra har jag inte riktigt bestämt vad jag ska ge dem! ♥
Till min yngsta brorsa ska jag ge en nalle
Och till min andra lillebrosa ska jag ge lego!
Hoppas han gillar den! ♥
Till min bästa vän ska jag ge en perfym som luktar suuuper gott!
Till en anna väldigt bra vän ska jag också ge en parfym (en annan)!
Båda luktar super gott! Ett riktigt julklappsfynd! ♥
Sen ska jag ge lite mer smått och gott hörs snart!
XOXO Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0